Vores strategiske fortælling
I Connector arbejder vi for at skabe flere og bedre sammenhænge i den offentlige sektor.
Det gælder bedre sammenhænge mellem ambition og retning (strategi), mellem intention og adfærd (forandring og implementering), mellem forretning, processer og struktur (organisationsudvikling), mellem fortid og fremtid (kulturudvikling) og mellem behov og kompetencer (ledelsesudvikling).
Det gør vi fordi, vi er overbeviste om, at bedre sammenhænge frigør energi, øger arbejdsglæden, forbedrer effektiviteten og skabe bedre og mere bæredygtige resultater til gavn for samfund, borgere og kunder.
Vi er erfarne konsulenter, der selv har både ledet og levet i store organisationer. Vi kender praksis og gør en dyd ud af, at arbejde i sektorer, hvor vi ved hvad det handler om. Uanset om du møder os som ledelsesrådgivere eller proceskonsulenter, vil du opleve os som nysgerrige, nærværende og professionelle.
Vi har omfattende viden om strategi, organisation, ledelse og mennesker. Vi er særdeles fagligt og metodisk bevidste, men også pragmatiske i forhold til hvilken tilgang, der passer bedst til den enkelte leder og organisation. Det er vi, fordi kernen i vores konsulentarbejde er at hjælpe vores kunder med at løse deres udfordringer – på kundernes egne præmisser.
Vores historie og vores værdier
Connector er en af Danmarks ældste konsulentvirksomheder indenfor ledelses- og organisationsudvikling. Vores historie rækker tilbage til 1981, hvor Gert Jensen stiftede virksomheden oven på restauranten Peder Oxe på Gråbrødre Torv i København. Meget har ændret sig gennem snart 50 års virke og mere end 1000 kundeprojekter – vi er andre partnere, andre konsulenter og har gennem årene boet i fem forskellige domiciler. Men vores værdier, der er kernen i vores faglige tilgang, har været en rød tråd gennem alle årene: