Efteruddannelsesprogrammerne er ofte i skarp konkurrence med private og internationale aktører om en ofte krævende målgruppe. Det kalder på et skarpt blik på bevægelser i markedet og målgruppen. Tilbuddene skal til stadig afspejle de nyeste tendenser inden for de relevante fag- og forskningsområder, og samtidig have tæt føling med ledelsesmæssige og organisatoriske forandringer i erhvervslivet og den offentlige sektor.
Connector har over en årrække hjulpet en stor efteruddannelsesenhed med organisatoriske og administrative forandringer med fokus på samtænkning af de administrative processer, kommunikation til studerende, tværgående anvendelse af markedsføring, øget brug af data til beslutninger om prioriterende indsatser, kortlægning af kunderejser, synergi mellem events og alumni-arrangementer og faglige stordriftsfordele i at drive og lede programmer på tværs af organisatoriske og faglige skel.
Connectors opgaver har bl.a. handlet om facilitering af samspil, styring, organisering og ledelse i den fælles ledelsesgruppe på tværs af efteruddannelsesprogrammer, workshopper med involvering af alle administrative medarbejdere og arbejde med en mere fælles og tværgående kultur i både ledelsesteamet og organisationen som helhed.
Ledelsesgruppen oplever et større fælles ansvar på tværs af efteruddannelsesprogrammer, klare stordriftsfordele og besparelser på hele marketings-området samt stigende synergi mellem de mere faglige indsatser på tværs af programmer.